Beheer de ticketverkoop voor jouw event van begin tot eind met onze self-service ticketoplossing.
Bied toegewezen zitplaatsen met intuïtieve stoelselectie die past bij jouw stadion of zaal.
Maak gebruik van de ticketing speciaal ontwikkeld voor jouw dierentuin, pretpark of museum.
Gespecialiseerde oplossingen
Wij snappen de muziekindustrie!
Til jouw event naar het volgende niveau als het gaat om ticketing en een ultieme bezoekerservaring.
Klaar om jouw sportevent uit te verkopen?
Stel alles in het werk om jouw supporters de ultieme fan experience te bezorgen.
Verwelkom jouw bezoekers!
Tijdslots, groepsreserveringen & meer. Wij zorgen voor een unieke beleving,
Selling tickets is just the start; dat begrijpen wij! Ontdek de magie van bezoekersdata en bereik jouw bezoekers met gepersonaliseerde communicatie op hun favoriete kanalen en apparaten. Bied bezoekers een unieke ervaring die verder gaat dan het daadwerkelijke bezoek en creëer de ultieme bezoekerservaring door middel van 1-op-1 communicatie.
Leid jouw bezoekers door een digitale flow
Betrek bezoekers op het juiste moment en met de juiste boodschap
Maak landingspagina's die nieuwe kansen bieden
Vermijd wachtrijen op jouw evenement en bied je bezoekers de mogelijkheid om altijd en overal drankjes te bestellen via hun mobiele telefoon. Of gebruik onze kassaterminal die je volledig zelf kan ontwerpen met een gebruiksvriendelijke drag-and-drop editor. Ontvang alle bestellingen via één dashboard en houd continu een real-time overzicht van voorraden en verkoopstatistieken.
Gemakkelijk bestellen en betalen voor bezoekers, altijd en overal
Verzamel bezoekersgegevens voor gerichte upsell & cross-selling
Gebruik jouw mobiel als betaalterminal tijdens piekmomenten
Analyseer met behulp van uitgebreide statistieken & rapportages
Communiceer en ga de dialoog aan met jouw groeiend digitaal publiek, fans en bezoekers. Stimuleer hun ervaring met leuke en waardevolle content het hele jaar door in een volledig gebrande app. Trek de aandacht met push notificaties, bied een gepersonaliseerde newsfeed en timetable, gebruik een dynamische kaart van jouw terrein en meer!
Beheer alles via een dummy-proof CMS
Verzamel bezoekersdata & zet deze om in waardevolle inzichten
Geef jouw sponsors mobiele merkzichtbaarheid
Zet jouw eigen app binnen enkele weken live
Het beheer van jouw resellers of activiteitenleveranciers is zeer tijdrovend. Wij nemen deze rompslomp weg door beide partijen te verbinden via één API. Zeg vaarwel tegen eindeloze lijsten met barcodevellen, onjuiste prijzen en uitverkochte tickets in het weekend en hallo tegen één dashboard waar je alles kunt beheren.
Zet de beste overeenkomsten op met verbonden partners
Vergroot je bereik en trek bezoekers aan van over de hele wereld
Sneller en eenvoudiger tickets verkopen
Loveland Events koos voor de online ticketing service van Yourticketprovider in combinatie met de service en marketing oplossingen van CM.com.
Ontdek hoe King of the Court met slimme technologie een COVID-veilige volleybalervaring creëerde.
'Moco' staat voor Modern en Hedendaags. Niet alleen in kunst, maar ook in de technologie die ze gebruiken. Joep van Moco Museum vertelt er alles over.
De Zoo Events maken gebruik van de compensatie tool van Yourticketprovider en zien de vele mogelijkheden nu Yourticketprovider onderdeel is van CM.com
NAC Breda maakt al jaren gebruik van het CM.com platform voor de interactie met supporters en relaties.
Ontdek alle mogelijkheden voor een unieke ticketing ervaring. Registreer nu op het CM.com platform en ga direct aan de slag. Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op. We staan klaar om je meer te vertellen!
Open je shopNeem contact opIn het overvolle festivallandschap is het steeds lastiger om je ticketsales op peil te houden. De concurrentie is enorm en iedereen richt zich op dezelfde doelgroepen. De kans is groot dat een festival met holle programma’s en dure tickets over 5 jaar niet meer bestaat. Investeer in je merk, innoveer en spring in het oog, alleen dan heb je een stevige basis voor de toekomst. Wij geven je 7 trends om op in te spelen voor een futureproof toekomst.
Als je vroeger reclame wilde maken voor een evenement, ging je gewoon de straat op met een opvallende flyer. Tegenwoordig maak je waarschijnlijk gebruik van digitale marketingcampagnes, waarmee je je doelgroep veel efficiënter kunt bereiken. Om ervoor te zorgen dat je alles uit deze marketingcampagnes haalt wat erin zit, is conversietracking een must. Helaas vinden de meeste promotors dit vaak te ingewikkeld om mee te beginnen. Dat is erg jammer, want het biedt tal van voordelen. Hieronder vertellen we je alles hierover en hoe CM.com je ermee kan helpen.
Een kaartje kopen bij de ingang van je park of museum is en blijft belangrijk, maar een online ticketsysteem is tegenwoordig niet meer weg te denken. Of je nu al online tickets verkoopt of ermee wilt starten, het kiezen van goede ticketing software kan ingewikkeld zijn. Zoek een partner die bijdraagt aan een soepele bezoekerservaring, die jou helpt efficiënter te werken en misschien zelfs extra inkomsten genereert. Om je op weg te helpen, zijn hier de 9 features die een goed online ticketingsysteem voor elk museum of park moet hebben.
Digitalisering raakt steeds meer industrieën, waaronder de musea & parken industrie. Desondanks worden nog steeds de meeste tickets aan de kassa bij de deur verkocht in plaats van online. Dit is jammer, want er zijn talloze voordelen te behalen. Niet alleen zorgt het voor een soepele bezoekerservaring, maar het biedt ook interessante mogelijkheden voor je organisatie. In deze blog ontdek je de 10 belangrijkste redenen waarom je niet achter moet blijven bij deze digitale ontwikkeling.
Waar Harmony of Hardcore met zijn donkere kleuren de echte hardcore fans uit heel Europa aantrekt, straalt 7th Sunday Festival met kleurrijke stages en Top 40 muziek voornamelijk vrolijkheid uit. Een groot verschil tussen twee events die maar een dag na elkaar plaatsvinden, op dezelfde locatie. Toch is er een belangrijke overeenkomst. Ze creëren een buitengewone bezoekerservaring. Par-T, de organisatie achter beide festivals, boekt succes met een combinatie van slimme ticketverkoop en next level marketing automation tooling.
We zijn verheugd om aan te kunnen kondigen dat CM.com begin november mobiele festival en evenementen app provider Appmiral heeft overgenomen. Samen werken Appmiral en CM.com aan een gemeenschappelijk doel: de ervaringen van bezoekers naar een hoger niveau tillen met geavanceerde mobiele en ticketing technologieën.
Sportmarketing is een snelle, dynamische discipline. Dus hoe doorbreek je die snelheid en houd je sportfans voor de lange termijn betrokken? Het antwoord op deze vraag is essentieel voor effectieve communicatie, maar voor sportmarketeers is dit een hele uitdaging. Supporters zijn namelijk een bijzonder lastige doelgroep om te bereiken, omdat het een bont gezelschap aan mensen is met verschillende demografische en geografische kenmerken. Dus als je overal supporters kunt vinden, wat is dan de beste manier om ze te bereiken? Het antwoord ligt versleuteld in data. Veel sportclubs hebben dit goud al in handen door ticketverkoop, maar doen er weinig mee. Zonde, want het is de ideale manier om je supporters beter te leren kennen en betrokken te houden voor de lange termijn. Ontdek in dit blog hoe.
Of je nou bij een voetbalwedstrijd, een muziekfestival of een klassiek concert bent, er is niets vervelender dan aan een overvolle bar te staan roepen om de aandacht van de barman te krijgen zodat je een drankje kunt bestellen. Je wil immers niets missen van het optreden of de wedstrijd waar je juist speciaal voor kwam. De oplossing zit ‘m in iets wat bijna alle bezoekers bij zich hebben bij evenementen: een smartphone. Die wordt al veel gebruikt voor e-ticketing, dus waarom niet ook voor het bestellen van eten en drinken? Dit is waar CM.com's Mobile Order je kan helpen. Het verkorten van de wachttijd is niet het enige voordeel dat deze technologie evenementenorganisatoren oplevert. We leggen je hieronder haarfijn uit wat het is en wat de voordelen zijn.
Digitalisering gooide de traditionele, papieren kaartverkoop volledig overhoop, op een goede manier. Zeker toen de smartphone in 2007 op de markt kwam en binnen een paar jaar vrijwel iedereen met een exemplaar in zijn of haar hand liep. Willen we nu naar een festival of concert? Dan is het mogelijk om in een paar klikken het ticket in je mail of op je telefoon te hebben, klaar om bij de ingang gescand te worden. Een e-ticketing systeem biedt nog veel meer voordelen. Wij zetten de vijf belangrijkste voor je op een rij.
Select a region to show relevant information. This may change the language.